sore; a mild pain or ache.

mai 5, 2011

En veldig bra skål å ha i fanget etter en hard treningsøkt – jordbær og skyr. Jeg tviler på at det kommer til å være spesielt behagelig å gå i morgen, jeg kjenner det allerede i beina, og jeg som skal hjelpe til med å bære flyttekasser og møbler i morgen. Oh well. Uansett, jeg liker veldig godt jordbærsesongen, namnam!

The best thing about a hard workout is strawberries and skyr while watching tv before I go to bed. Not sure I will be able to move without huge pain tomorrow. Oh well, at least I got strawberries.

18 kommentar to “sore; a mild pain or ache.”

  1. Drea said

    Åh, sjalu. Jeg vil også ha sånn! Namnamnam. Vannmelon her. Ikke SÅ ille det heller da :D

  2. jordbæææææær <3

  3. Namm, såg skikkelig herlig ut..:D

  4. trille said

    Hei! Legger igjen et lite livstegn her, jeg, sånn siden det ble mange innlegg på en gang. Ville vel gjort det selv om du ikke ba om det og, hihi. :)
    Nydelig deilig, så det ut. :) Og gratulerer sånn masse med bronse i konkurransen, utrolig vakkert bilde! :)

  5. anita said

    nam, herlig med jordbær :D

  6. åeh. fantastisk. Bilder med jordbær i er som en sen sommerkveld i mine øyne. herregud, så fint. og ikke minst godt!!

  7. Andrea said

    Sv: Så hyggelig! Du har en veldig fin blogg selv. =)

  8. Cecilie said

    mmmmm gleder meg til å spise jordbær hele sommeren =)

  9. Åh det så utrolig godt ut!

Legg igjen en kommentar

