the practice of awarding bronze third place medals began at the 1904 olympic games.

mai 5, 2011

I går satt jeg oppe til klokken var 23.30 og fulgte med på nettsidene til Norges Fotografforbund siden jeg ikke hadde mulighet til å være på Nordic Light hvor premieutdelingen tok sted. Og..

..jeg tok bronse i åpen klasse! Jeg skjelver ennå, det føles ingenting annet enn helt fantastisk og det er slikt som gjør at jeg vil jobbe videre med det jeg liker aller best!

Det andre bildet mitt som ble premiert fikk hederlig omtale, finn alle de premierte bildene fra årets konkurranse her. Nå skal jeg bare flyte videre på lykkerusen litt til, og ikke minst gratulere Jens Haugen for å bli årets fotograf for andre gang!

I recieved bronze medal for one of my photos in «Norges Fotografforbund’s Landskonkurranse», as well as «hederlig omtale» on another photo, take a look here. I’m so happy!

36 kommentar to “the practice of awarding bronze third place medals began at the 1904 olympic games.”

  1. Jorunn said

    Nydelige bilder Mira… Veldig fortjent, du er virkelig kjempe flink bak kamera altså! Beundrer det…

  2. Andrea said

    Gratulerer saa mye! Velfortjent :)

  3. Janne said

    Gratulerer så masse med bronsen – godt jobba. Nydelig flotte bilder, en velfortjent utmerkelse. Lykke til videre :D

  4. Monajenten said

    Gratulerer så mye Mira! Det er vel fortjent, og bildene er smakfulle og lekre!
    Hurra for deg, thumbs up:-)

  5. Hilde said

    Gratulerer, Mira! Du er kjempeflink :)

    // Tusen takk!

  6. Rut said

    gratulerer, du er dyktig og flink

  7. Thea said

    Gratulerer så mye!!
    Virkelig vel fortjent :)

  8. Lydia said

    svar: tack! :)

  9. jenny said

    gratulere så mye :-) du er kjempe flink, va kjempe flotte bilder :-)

  10. anita said

    gratulerer så mye! du fortjener det virkelig, du er veldig flink til å bilder :)

  11. Gratulerer så mye Mira, så fantastisk! :)

  12. Kristine said

    Gratulerer! :D Nydelige bilder!

  13. Drea said

    GRATULERER! :D Åh, så bra! DU er flink, Mira. Kjempeflink!

  14. Linn said

    Gratulerer så masse Mira! Det er vel fortjent, du er kjempeflink! :D

  15. Anonym said

    Kjempe kry, men det er neppe mine gener som slår gjennom der. Er så stolt av deg:)

    Mamma

  16. Gratulerer, du er så dyktig! :) Vel fortjent!

  17. ary said

    Congrats!! You really deserve it!!!

  18. Margrethe said

    Gratulerer så mye! Vel fortjent :)

  19. […] kanskje aller mest fordi landskonkurransen gikk så […]

Legg igjen en kommentar

