skagen is extremely picturesque, and distinguished by its low, yellow houses with red tile roofs nestled into the beach areas.

mai 6, 2011

Det er fredag morgen, jeg er litt over gjennomsnittlig trøtt, det står to tomme bokser blåbærskyr foran meg, musklene verker, det er laging av hjemmeside på prosjektoren, det er en helt vanlig skoledag og alt jeg egentlig vil nå er å reise bort.

Og når man sitter her og tenker slik på en morgen som er helt lik alle andre morgener så er det fint å tenke at det ikke er lenge til man skal reise bort, for om to dager sitter jeg i bilen på vei til Skagen. Klassen skal på studietur, det blir workshop, det blir blitspakker i bagasjerommet, det blir sene kvelder og nye fotografier til portfolio.

Fra sist studietur til Southampton, jeg gleder meg!

It’s morning, I just had my blueberry skyr, I’m at school, my muscles are sore from yesterday’s workout, I’m bored and all I want to do is to take off, leave Bergen, go somewhere new. And that’s just what I’m going to do! In two days I’m on my way to Skagen in Denmark with the rest of my class to attend workshops and have fun for four days. A few pictures from last time I left Norway with my class.

8 kommentar to “skagen is extremely picturesque, and distinguished by its low, yellow houses with red tile roofs nestled into the beach areas.”

  1. åh jeg var i skagen med familien ifjord, ganske kjedelig sted men absolutt nydelig! Det var noe spesielt med lyset, gled deg til å ta bilder der! :)

  2. anita said

    love the pictures!:) have a nice day

  3. Millie said

    Hei! Lurte på om det hadde vært mulig å få tilsendt noen av bildene du tok av meg til bokprosjektet ditt. :) Er så spent på hvordan de ser ut!
    Hvordan gikk det, forresten? :)

  4. camilla said

    så fine bilder :)

Legg igjen en kommentar

