spinach, along with other green leafy vegetables, is considered to be a rich source of iron.

mai 7, 2011

I går var en dag hvor jeg gikk ut av døren klokken åtte og ikke var tilbake igjen før det tretten timer og et helt flyttelass var lagt bak meg. Heldigvis ikke mitt eget flyttelass, er det noe jeg ikke liker så er det flytteprosessen.. for mange esker, for mye rot, for tunge løft. Men hey, jeg fikk i alle fall sove godt om natten..

..og var klar for trening klokken ti etterfulgt av en times tur med monstervalpen klokken ett. Puuh. Og etter trening var det salat:

37 gram proteiner, finfint for musklene; spinat, agurk, minimais, purre, tomat, eggehviter og strimlet svinekjøtt. Jeg er spinathektet.

Ikke minst jordbærhektet. Og mett. Veldig mett.

bloglovin

Yesterday was one of those days where you don’t stand still for even a minute. I left the house at 8 am and didn’t get back until 9 pm, but at least the move is over and I feel pretty good about not being the one that has to unpack all my things in a new apartment. This is what I had for lunch after my workout this morning; 37 grams of protein through a salad of spinach, cucumber, baby corn, leek, tomato, egg whites and pork. I’m officially addicted to spinach and strawberries. 

8 kommentar to “spinach, along with other green leafy vegetables, is considered to be a rich source of iron.”

  1. Det så godt ut. Kunne tenkt meg å prøve en av de salatene dine en gang :)

  2. marte said

    herregud! det så fantastisk godt ut

  3. mmm, fikk veldig lyst på jordbær nå! og salat forsåvidt:)

  4. Så fin serie med bilder, jeg liker at man ikke sier hva man gjør, men forteller med bildene at man er på tur.

Legg igjen en kommentar

