in france, people would frown upon a diner asking for a doggy bag, though the idea of taking leftovers home is being promoted in italy by non-profits.

mai 8, 2011

Dagen i dag startet som dagen før og jeg kom meg på trening før klokken var blitt halv elleve, dagen blir så mye bedre om jeg bare kommer meg opp av sengen og inn i treningstøyet.

Etterfulgt av gåtur med dette monsteret..

..med verdens fineste sokker på føttene. Ehh.

Og nå har hun stukket nesen i all sanden hun kunne finne, luktet på hvert gatehjørne og sleiket opp restene fra nattmaten til de som var ute i går natt. Eww. Nå er det pakking, jeg har sommerfulger i magen og grugleder meg til å tilbringe de neste fem dagene i Skagen.

Nothing feels better than being at the gym at 10 am on a Sunday, what a rush! After my workout I went for a walk with the monster puppy and she has now made sure there’s no more leftovers on the ground from those who were out and about last night. Eww. Anyway, now it’s time to pack my bags, I’m a bit nervous (but mostly excited) about spending the next five days in Denmark.

5 kommentar to “in france, people would frown upon a diner asking for a doggy bag, though the idea of taking leftovers home is being promoted in italy by non-profits.”

  1. Du er så heldig som har en liten hund. Så mye selskap og ikke minst en som alltid er med på gåturer.

  2. Jeg hadde skaffet en på flekken hadde det ikke vært for at jeg en eller annen gang har tenkt å flytte til utlandet. Men jeg har også hørt at studietiden er da man har mest og best tid til å skaffe hund også. Valgets kval.

    • Det er uendelig med selskap i en slik liten klump, og jeg er veldig glad for at jeg skaffet meg henne når jeg studerte
      og hadde tid til å være hjemme med henne den første tiden. Du kan alltids ta med en hund til utlandet? Om du planlegger
      god tid i forveien da, og sørger for å følge rabies-programmet og slikt :) Men ekstra stress, det er det jo selvfølgelig.

  3. awww, hun er så søt!

Legg igjen en kommentar

