the term nostalgia describes a yearning for the past, often in idealized form.

mai 8, 2011

Jeg pakker.

I en knallblå og knallgrønn bag som minner meg om at jeg bør føre opp en koffert på ønskelisten.

Jeg pakker uten å vite hva jeg skal pakke, usikker på vær og vind og hva man egentlig trenger på en studietur i Danmark i fem dager.

Annet enn kamera og Mac, selvfølgelig. Resten av det jeg plukker ned fra skapet er høye hæler og kjoler, men det er kanskje ikke det som er meningen å ha med seg?

Som hjelp har jeg Cola Zero i glasset mitt, jeg må tross alt feire 125-årsdagen til Coca Cola litt jeg og.

Okei, det er mulig det er bare jeg som har et så nostalgisk forhold til brusen min. Haha!

I’m packing. And I’m really bad at it, just keep putting my high heels in my bag instead of what I really need. Ahh, I have some Cola Zero to get me through, celebrating its birthday in my own way. I guess I’m the only one who really feel nostalgia when it comes to my choice of fizzy drink, haha!

4 kommentar to “the term nostalgia describes a yearning for the past, often in idealized form.”

  1. H. said

    Du er ikke den eneste<3 Cola<3

  2. takk, du er snill. blir så glad av å høre finefinefine komments. og hej, cola er bittelitt godt men mest ikke. heia farris!

Legg igjen en kommentar

