denmark and the uk are among the few countries which do not have national days.

mai 17, 2011

Gratulerer med dagen!

Jeg har vært en liten tur i sentrum, drømt meg vekk i alle Nordlandsbunadene, blitt våt i håret,

spist vårrull (min eneste tradisjon), satt frem jordbær i en skål, åpnet hvitvinsflasken,

NRK ruller over tvskjermen, jeg har på meg blondekjolen fra Topshop og tror egentlig at det blir en ganske okei 17.mai.

The National Day is here and I’m wearing my favorite dress from Topshop, there’s strawberries and white wine, I think this is going to be a good day.

2 kommentar to “denmark and the uk are among the few countries which do not have national days.”

  1. Cecilie said

    Gratulerer med dagen =) Håper du har hatt en fin 17. mai

Legg igjen en kommentar

