fireworks were invented in ancient china to scare away evil spirits.

mai 18, 2011

17.mai ble feiret med jordbær og hvitvin, jeg fikk fylt opp sofaene i leiligheten med noen venner og noen jeg hilste på for første gang, så var det ut og se på fyrverkeri fra terrassen på Logen. En finfin 17.mai selv om jeg gleder meg til neste år når bunaden er ferdigsydd og jeg ikke skal være sliten etter en superduper Skagen-tur i to dager før.

Jeg fikk brukt favorittkjolen fra Topshop som ikke henger like fint på meg som utstillingsdukken, men hey, hva gjør vel det når den er hundre prosent blonder! Legg merke til hundebylten i bakgrunnen, det tar på med 17.mai-feiring for monstervalper også.

From last night, dress from Topshop followed by strawberries and white wine. I had fun!

8 kommentar to “fireworks were invented in ancient china to scare away evil spirits.”

  1. Hanne said

    kjempefin kjole. tror ikke jeg hadde vært så fin i blonder. det er egentlig litt synd.

  2. June said

    For en nydelig kjole!

  3. Camilla said

    For en nydelig kjole! Er det lenge siden du har kjøpt den?

Legg igjen en kommentar

