skagen day two.

mai 18, 2011

Etter Skagen dag en kom Skagen dag to, og det var kanskje da at alt begynte.

Først frokost, i hagen og jeg var såpass glad for å være i Danmark at jeg hadde en boks Cola Zero til frokost (ja, jeg savner det allerede).

Så var det å møte opp til Skagens første workshop; motefotografering på stranden med bruk av eksisterende lys og reflektor.

For første gang skulle vi jobbe med profesjonelle stylister og modeller, herlig!

Ute på location, jeg tror ikke det finnes en eneste dårlig location i hele Skagen.

Vi inntok stranden med kameraene, modellene og reflektorene..

..og så var det bare å begynne å jobbe.

Tiden forsvant fortfort og plutselig var tiden man hadde tilmålt med hver modell over, plutselig var de seks timene vi skulle være ute på stranden borte. På kvelden var det litt bildekritikk, litt vin, litt Skagen-uteliv, helt til Skagen dag to også var over.

Denmark day tw0 in pictures. We started the day by eating breakfast in the sun before we headed out for our first workshop on the beach, using only natural light.

19 kommentar to “skagen day two.”

  1. Dette innlegget er nå på forsiden av Femelle.no. :)

    Takk for et godt bidrag. :)

  2. åh, så gøy det må ha vært! :D

  3. Nilenna said

    Mange flotte bilder! ^^

  4. Sandra said

    Så utrolig spennende! Ser ut som du har hatt det morro!:)

  5. Mikaela said

    Åh, siden jeg var i Danmark i sommer har jeg drømt å ta bilder av en jente i vinden på stranden. Helt nøyaktig snakker jeg om «grenen» der hvor to hav møtes. Sånn at bølgene treffer henne fra begge kanter og… ja.

    Ser ut som om du har hatt det fantastisk!

  6. […] dag en og dag to i Skagen så kom dag tre. Det er nok dagen jeg har minst bilder fra siden vi jobbet såpass på […]

  7. Christina said

    Så morsomt! Jeg gleder meg med stor «g» til jeg kan dyrke interessen på et seriøst nivå. Det var vel en lærerik og interessant tur?

  8. […] så etter dag en av Skagen-turen, samt dag to og dag tre, så kom dag […]

  9. […] foregikk derfor i sort/hvitt. (Om du ikke har fått med de andre dagene så er de her; dag en, dag to, dag tre og dag […]

  10. ser skikkelig spennende ut :)

  11. […] som jeg oppsummerte i detalj for dere når jeg kom hjem igjen (dag en, dag to, dag tre, dag fire, dag […]

Legg igjen en kommentar

