as communication technology has diversified, posted letters have become less important as a routine form of communication.

mai 19, 2011

Innimellom er man sliten og hodet er tungt, innimellom vil ikke kroppen fungere etter man har vært på trening og skole, innimellom er dagen litt mer grå enn rosa og på sånne dager så er det ingenting bedre enn å finne en liten konvolutt i postkassen fra sin mormor. Med 200 kroner og sniklete mormor-skrift og en setning om at hun gleder seg til å se deg til sommeren. Jeg har en fin mormor jeg!

Sometimes it just isn’t your day and that’s the day a letter from your grandmother would be the best thing. Today is that day and it sure cheered me up, thank you so much!

14 kommentar to “as communication technology has diversified, posted letters have become less important as a routine form of communication.”

  1. Små gleder i hverdagen : )

  2. Hanne said

    jeg savner min farmor. hun sendte meg alltid postkort hvor hun skrev at jeg skulle få kjøpe meg en bok når jeg kom ned til henne på hytten i Arendal.hun døde i 2005 og er det fineste menneske jeg noengang har kjent.

  3. Cecilie said

    Haha, det er så koselig! Jeg får også «17.mai» penger av min mormor hvert år (-: Er stas å få litt slik opperksomhet

  4. Hanne said

    Åå, så koselig! Snirklete mormor-skrift er den beste skriften!

  5. vanilje said

    Åh, mormorskrift <3
    Jeg har også en mormor som skriver snirklete brev. Må lese tre ganger for å forstå alt, men det er så koselig!

  6. Malin said

    Nydelig:) Min har kommet seg på facebook :o

  7. Linn said

    Så koselig med brev fra mormor! Fikk en liten pakke i påsken med tilhørende brev, og jeg blir alltid like glad av slike små oppmerksomheter fra mormor <3

Legg igjen en kommentar

