saturday is associated with the planet saturn.

mai 21, 2011

Ja, så da er dommedag her da. Jeg kommer til å stryke med mens jeg sitter inne alene på en lørdagskveld med skolearbeid. What a way to go! Men jeg har i alle fall flyttet maskinen inn på stuen for å få det til å virke litt koseligere:

Der ser dere sofaen min og jo, den er passe myk og søvndyssende.

Og der er jeg! Inni skjermen, som absolutt bør vaskes, i treningstøyet som jeg enda ikke har kommet meg ut av.

Heldigvis har jeg en boks Skyr for å hjelpe meg gjennom kvelden. Den nye smaken med appelsin og mango er supersuper! Jeg burde så absolutt bli sponset av Q-Meieriene så mye som jeg snakker om Skyr. Spesielt siden jeg blir mer glad for noen bokser Skyr enn for en bukett roser. Ikke det at roser er så aktuelt uansett, så sånn sett er det egentlig ganske greit. Anyway..

..jeg har denne klumpen ved siden av meg og, hun støtter studiene ved et slikk på hånden nå og da, et lite bjeff når hun syns det blir for bråkete utenfor vinduet og et tonn av kjærlighet som jeg syns passer veldig fint akkurat nå. Håper alle har en finfin lørdagskveld, forhåpentligvis gjør dere på noe litt mer interessant enn meg!

Staying in tonight, I’ve put my computer up in the living room and I’m ready for some school work. At least I have a box of skyr to get me through the night, as well as a loving monster puppy. Hope your Saturday night is more interesting than mine!

6 kommentar to “saturday is associated with the planet saturn.”

  1. Haha. Jeg trodde verden skulle gå under klokka seks, jeg, men det må være litt forsinkelser inni bildet for jeg synes det ser ut som det pleier å gjøre utenfor vinduet mitt. Min lørdagskveld er akkurat like interessant som din. Sikkert enda litt mindre interessant sånn sett, fordi jeg prøver å gjøre skolearbeid, men jeg får jo ikke gjort noe som helst. Setter på en film i stedenfor, jeg ;)

  2. Sv: Da må jeg bare få takke for at jeg fikk en ny følger siden jeg da fikk øynene opp for dine skriblerier! Du har skaffet deg en ny følger du og ;) Herlige bilder på bloggen!

Legg igjen en kommentar

