skagen day four.

mai 22, 2011

Ja, så etter dag en av Skagen-turen, samt dag to og dag tre, så kom dag fire.

Dag fire betydde workshop med Jens Haugen, Årets Fotograf for andre gang i år, og jeg gledet meg som et lite barn i forkant!

Kameraet til Haugen. Digitalt Hasselblad. Sjalu, jeg? JA. JA!

Vi jobbet med blits på location for å legge det eksisterende lyset mørkere, her knoter vi med blitsen.

Haugen i action, her fotograferer han med blits gjennom en sun bouncer..

..og modellen var nydelige Vigdis Bonvik. Bildet jeg tok av henne skal jeg finne frem senere!

Plutselig var det en hest på stranden også, som vi kunne bruke når det var vår tur til å fotografere. Uheldigvis var den ikke lenger der når det var vår tur, tenk så bra det hadde vært med hest på Skagen-stranden!

Tiden etterpå gikk veldig raskt og plutselig var tiden over, vi dro tilbake til husene våre i minibussen, hadde bildekritikk og på kvelden feiret vi siste workshop med hvitvin og rødvin til det ble veldig, veldig sent. Fantastisk dag!

Day four of Skagen, we had a workshop with the talented Jens Haugen. A wonderful day I will remember for a long time.

8 kommentar to “skagen day four.”

  1. Trille said

    Aaah, studieturen deres ser helt fantastisk ut! Sånn vil jeg også på. :)
    Virkelig fine innlegg den siste uken, og jeg synes slett ikke kjolen hang ufint på deg (ja, det var jo ikke akkurat det du sa, men det var vanskelig å ordlegge seg). Hvordan bunad skal du ha? Skjønner godt at du gleder deg til å få deg det. :)

    • Takk, hyggelig å høre at du liker ukens blogging :D
      Studieturen var fantastisk! Savn, savn.
      Min mamma syr Norlands-bunad til meg, den blå, siden farssiden kommer fra Helgelandskysten :)

  2. marte said

    ble litt misunnelig jeg nå. jeg vil også være med på sånt :)

  3. […] Den siste dagen av Skagen-turen kom så altfor fort. Jeg var trist og jeg tror alle andre var litt trist også. Dagen foregikk derfor i sort/hvitt. (Om du ikke har fått med de andre dagene så er de her; dag en, dag to, dag tre og dag fire). […]

  4. Åh, så gøøøøøy! :) Jeg vil på workshop snart jeg også altså! Det er på TIDE! :D

  5. […] som jeg oppsummerte i detalj for dere når jeg kom hjem igjen (dag en, dag to, dag tre, dag fire, dag […]

Legg igjen en kommentar

