the camp holds up to 10,000 campers and is open 24/7 throughout the festival.

mai 23, 2011

Jeg har begynt å tenke på sommeren.
På Hove-festivalen.
På sol i nakken, varm hvitvin, rosa partytelt.
På musikk, solkrem, Robyn, lite søvn, nye solbriller.

På å stå opp tidlig for å rekke vannet i dusjen før det begynner å koke.
På å glemme av en konsert fordi man har det så bra med nye og gamle i campen.
På å rote gjennom teltet etter skoene sine som er stjålet for lengst.

Ifjor var vi Camp Bohem, vi lagde camp-banner av håndkle, gaffateip og sprittusj. Jeg tuslet rundt i varmen i en One Piece som gjorde meg mer til en bjørn enn Mira, jeg ble solbrent på nesen og rotet meg stadig vekk bort fra de andre. Jeg spiste saftis til frokost og ønsket at uken aldri skulle ende. I år blir alt det samme, bare at jeg vet at denne gangen blir alt så mye bedre; jeg har lært at man ikke må gå fra stolen sin, ta med seg seg en telefon som trekker lite batteri, velge en teltplass i skyggen fra solen om morgenen.

Jeg gleder meg.
Gleder, gleder, gleder meg!

bloglovin

I’ve started to look forward to the Hove festival in one month, last year was great and I know this year will be even better. A few pictures from last year, I wore a brown One Piece for days (looking like a bear, weird one that is), I had popcicle for breakfast and warm white wine for dinner, I wanted Hove to last forever.

19 kommentar to “the camp holds up to 10,000 campers and is open 24/7 throughout the festival.”

  1. Trille said

    Åh, festivaler er helt fantastisk. Jeg virkelig elsker festivaler, juhu. :) Har ikke vært på Hove, men kunne gjerne tenkt meg å dra.
    Og det man lærer etter hvert år av lure tips, de må man aldri glemme. Etter seks år som ivrig festival-jente, så har jeg opparbeidet meg en del greier, blant annet det du nevner. :)

    Håper du finner ut hva du skal gjøre til høsten; det er alltid skummelt å stå på bar bakke. :/ Lykke til!

  2. åh, en dag vil jeg også oppleve festivallivet. det virker litt fint og chill og bekymringsløst på en måte :)

  3. Dette innlegget er på forsiden av Femelle.no.

    Takk for et godt bidrag. :)

  4. […] Mira Jakobsen: the camp holds up to 10,000 campers and is open 24/7 throughout the festival. « Mira…. […]

  5. fredrikke said

    Dette kommer nok litt rart ut, men jeg lurer litt på maten du får i deg. Den ser ut til å være blottet for fett? Fettfobi?
    Du er ufattelig pen, og litt fett i kosten vil ikke ødelegge det.

    • Det er ikke bevisst, jeg er ikke redd for fettet og tar fett over karbohydrater any day!
      Det hender at maten min er litt mager, men det ordner seg fort i løpet av dagen som helhet :)

  6. Det første bildet var helt herlig. Gleder meg til sommeren : )

  7. m said

    Åh, Hove blir fantastisk!

  8. Regine said

    Herlig post. Elsk på solbrillene dine :)

  9. Valerie said

    Ååh, jeg gleder meg til å reise til Hove, har ikke vært der siden 2007. Krysser fingrene for at billettene ikke er utsolgt før lønning den 15.

  10. Marianne said

    Jeg skal også på Hove i år:) Har aldri vært der før, så jeg gruegleder meg litt, men det blir sikkert moro:)

  11. […] og juni måned som blandt annet skal bestå av Hove-festivalen. Juni, du er […]

Legg igjen en kommentar

