by the 1980s the criteria by which a garment was considered a cocktail dress was not its length, but its level of sumptuousness.

mai 24, 2011

I morgen er det Gullspiren på Hotel Norge, en slags avslutningsfest for NKF-studenter – en liten måned for tidlig. Selv om det er altfor tidlig for min del å ta noen som helst avslutningsfest så skal jeg i alle fall delta, putte på meg en kjole, ta en liten pause fra eksamensstresset i hodet.

Jeg har kikket inn i skapene fem ganger allerede, gått gjennom klesstativet, tatt meg i å glede meg.

Jeg er av den som kjøper tjue gensere og ti par sko før jeg har begynt å tenke på finkjolen, men kanskje det er bra sånn i hverdagen, og jeg har forsonet meg med at jeg sikkert kommer til å gå med den samme kjolen som sist gang (som tross alt er ganske fin den og). Nå: tur! Fordi det endelig ikke regner! Yey!

Tomorrow it’s time for Gullspiren, a dinner and party to end the semester. I still have three weeks left and I’m not ready for the ending yet, but I will attend, I will wear a dress (even though it will be the same as last time) and I will enjoy a little break from all the stress building up. Yey!

5 kommentar to “by the 1980s the criteria by which a garment was considered a cocktail dress was not its length, but its level of sumptuousness.”

  1. suumii said

    Åhh, likte den t-shirtn/ kjolen veldig godt. Hvor er den fra? :)

  2. Néa said

    Åh, skulle ønske vi også hadde avlsuttningsfest! Though, når jeg tenker på det tror jeg kanskje vi har det men at jeg skal jobbe …. hm, jaja! Jeg pleier også ofte å ende opp med samme kjole jeg har gått med to-fire-fem ganger før, men har man noe man liker som er fint så er det ikke så mye å gjøre med det! ^^ Trenchen er foresten utrolig fin! <3

  3. SV: Den er genial, har kjøpt den på tupperware: Her er noe tilsvarende:
    http://tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/737.html

  4. JOHANNE said

    så utrolig fin blogg du har!

Legg igjen en kommentar

