birth order is believed to have an effect on personality; the youngest children are often seen as charming and outgoing.

mai 31, 2011

I morgen kveld klokken sju lander lillesøster i Bergen, det er fem måneder siden sist jeg så henne og jeg gleder meg i massevis til å ha henne her, til fire dager med verdens beste søster! Hun har pakket leopardkofferten sin og hun er klar til å være gjesten min langveisfra på utstillingsåpningen.

Siden hun har pakket så må jeg rydde, tørke støv og få unna vasken, det er tross alt slikt man gjør når man får gjester som skal sove på rommet sitt.

Det går litt sakte da. Og jeg har tatt cirka fem kaffepauser de siste to timene.

Se på min nyeste greie til rommet! Eh, nyeste og nyeste, jeg må være den eneste som setter pris på en minitv på tretten tommer som er like tjukk som en babyelefant.

Innimellom alle kaffepausene så prøver jeg å få litt hjelp til vaskingen..

..men jeg føler ikke jeg når helt gjennom?

My little sister is attending our exhibition and she’s arriving tomorrow night, can’t wait! I miss spending time with the best sister in the world. Since she already has packed her bags, I’m cleaning up my mess to make sure it looks decent, but it takes time.. and coffee breaks. I try to get the monster puppy to join forces, but she doesn’t seem to care much? Haha. And look at my newest addition to my room, a tiny tv that looks like it is fifteen years old, love it.

12 kommentar to “birth order is believed to have an effect on personality; the youngest children are often seen as charming and outgoing.”

  1. Trille said

    Åh, så koselig det blir med besøk. Og så fint av deg som rydder og styrer i forkant. Det gjør at gjesten føler seg skikkelig velkommen. :)
    Kaffepauser må til, og tjokk-tv er stas. Alt for mange har glemt at de var hi-tech en gang i tiden, hihi. :)

  2. Koselig bilder :) Alt virker så rent, pent, lyst og hvitt hos deg. Kanskje det er det supre kameraet som gjør det slik ;)

  3. Maria Hegg said

    Jeg glemte passordet på bloglovin og glemte bloggen din. Bladde nettopp måneder med innlegg; du er fin.

  4. Katrine said

    VI HAR LIK TV (!!!)

  5. Småsøskenbesøk er det beste :) Kos dere!

  6. Rebecca said

    Finefine bilder, spesielt det med alle klærne! ^^

Legg igjen en kommentar

