may.

juni 1, 2011

Mai var en fin måned..

.. kanskje fordi jeg kom meg tilbake til treningen igjen.

Eller fordi solen kom og ble i to uker.

Men kanskje aller mest fordi landskonkurransen gikk så bra.

I mai var dette det beste jeg hadde i handlekurven..

.. og dette det beste jeg klarte å lage ved komfyren.

Den ellevte mai dro jeg på studietur til Skagen..

.. som jeg oppsummerte i detalj for dere når jeg kom hjem igjen (dag en, dag to, dag tre, dag fire, dag fem).

Så var det 17.mai, tradisjons-vårruller og hvitvin.

Jeg viste frem noe av arbeidet fra Skagen..

.. før det var Gullspiren og jeg ble Årets Student på foto og veldig veldig glad!

I mai var denne kjolen mest brukt.

Og denne monstervalpen mest satt pris på.

Da mai nærmet seg slutten begynte jeg å glede meg til avgangsutstillingen, til besøk av lillesøster..

.. og juni måned som blandt annet skal bestå av Hove-festivalen. Juni, du er velkommen!

May has passed and it’s been a great month! There’s many reasons why and in this post I’m going through a few of them, like the sun popping through the sky again, two great prices in Landskonkurransen, the workshops in Denmark and many other things. Now I look forward to June!

6 kommentar to “may.”

  1. Christl said

    Jeg skal også på hove :D Gleder meg som en unge!
    Du som har vært der før.. Jeg tviler veldig på å ta med meg kameraet mitt (canon 7d), for jeg er ganske redd for det. Vet du hvordan det er med sikkerheten der? er det mulig å låse det inn noen steder om jeg ikke vil drasse på det? Hadde du tatt med ditt kamera?

    • Så gøy, gled deg! :)
      Du kan ta med deg speilreflekskamera inn på campen, men ikke videre inn på festivalområdet,
      der er det bare kameraer som ikke har utskiftbar optikk som er lov. Av denne grunnen ville jeg
      ikke tatt med meg kamera, for jeg hadde ALDRI turt å legge det igjen i teltet på campen. Ingen
      muligheter til å låse det inne altså ;) Jeg tok ikke med meg kamera ifjor og kommer heller ikke
      til å gjøre det i år, selv om jeg selvfølgelig syns det er synd å ikke få foreviget festivalen :)

  2. Hanna.whoppie@hotmail.com said

    Så fine bilder du tar!

    Hvor er det svarte sjalet du ahr på deg på bilde 2. bilde?:)

  3. Trille said

    Fin månedsoppsummering. :) Flott mai, velkommen juni. :)

Legg igjen en kommentar

