art exhibitions may focus on one artist, one group, one genre, one theme or one collection.

juni 3, 2011

I kveld er det åpning av avgangsutstillingen vår, jeg har sommerfugler i magen, er trist og glad på samme tid, er klar for å være sammen med lillesøster og gode venner og de beste klassekameratene man kan tenke seg.

Fra i morgen av er det bare å stikke innom Cille Gades Plass (rett ved Fløi-banen, ovenfor Antonio Stasi) og kikke på bildene. De henger på en vegg utendørs og er derfor å se når som helst! Mitt bilde har jeg mast om hundretusen ganger før, men det er åpningsbildet på hjemmesiden min som man kan se her om noen er nysgjerrig.

Litt fra fjorårets utstillingsåpning:

Mangler mamman min her i kveld, men jeg har i alle fall lillesøster og jeg har tro på at det blir bra likevel. Lillesøster har endelig fylt atten og kan bli med og feire etterpå når vi flytter oss videre til S.I.N for å skåle, le og gråte litt over at det aller siste vi gjør sammen som fotoklasse er over.

Today is the opening of our exhibition! I’m both happy and sad, happy because we’ve been working for two years for this, but also a bit sad because it’s all over after today. Oh well, I’m going to enjoy tonight with my little sister, good friends and the best classmates on Earth. A few pictures from last exhibition, see you tomorrow!

4 kommentar to “art exhibitions may focus on one artist, one group, one genre, one theme or one collection.”

  1. Lykke til :) Høres så moro ut med fotoutstilling.

  2. Sushibird said

    Gratulerer så mye! Håper utstillingsåpningen var knall og at bildene til alle de andre var minst halvparten så fine som dine!

Legg igjen en kommentar

