an end is the ultimate goal in a series of steps.

juni 4, 2011

Nå har jeg fylt kroppen med sjokolade og brus, jeg har sett to halve filmer og skal snart sette på Texas Chainsaw Massacre. Å, jeg liker sånne dager med lillesøster.

Men jo.. i går! I går var det utstillingsåpning, vi stilte ut et fotografi hver og man kan vel si at det er i går vi har jobbet oss opp imot i to år.

Utstillingsveggen vår, fotografiene blir hengende til fjortende juni og det er bare å gå opp og se om noen har lyst. Det er rett ved Fløi-banen og kan sees hele døgnet.

Åpningen, lillesøster, Christina, Karl, hvitvin, frukt, jeg har fortsatt vondt i føttene etter tolv timer på femten centimeter.

Jeg har så mange bilder og jeg får ta litt og litt i gangen, det var to timer i solen som vi aldri trodde at skulle komme etter tre uker med regn, det var solbriller og taler og utdeling av blomster, det var å gå tom for plastglass og fortsatt ha tre kartonger hvitvin stående, det var litt sommerfugler og mye tårer, kanskje akkurat som det skal være når to år i verdens beste klasse er over.

I’ve had lots of chocolate and watched two movies (or at least half of each..), I love days like this with my little sister. Here’s a few pictures from the opening of our exhibition yesterday, I have more to come, but it’s too much for one post. Good friends, quite a few tears and a few laughs, just like it should be when the best two years of your life has come to an end.

8 kommentar to “an end is the ultimate goal in a series of steps.”

  1. fine bilder!
    v.h.Anna Julia

  2. Heidi said

    Åh, må bare si at jeg elsker overskriftene dine. De er så passende alltid, artige og ofte interessante!

    Du tar veldig fine bilder forresten! Kos deg videre sammen med søster. :)

  3. Åh så hyggelig det så ut! Og samtidig trist, det skjønner jeg godt. Bildet du stilte ut er helt nydelig

  4. Trille said

    Nydelige bilder! Gode å ha når de markerer slutten på to fine år. :)

Legg igjen en kommentar

