some upscale nightclubs ban attendees from wearing trainers or jeans.

juni 5, 2011

Jeg er ikke ferdig med fredagen, ikke i hodet og ikke her, jeg fortsetter der jeg slapp og her er to til bilder fra vernissagen. De to timene gikk så fort, plutselig var det tid for å rydde sammen engangsglassene og den siste frukten, avslutte åpningen, skifte kjole, bytte sko, dra videre til S.I.N. for å være seksten feirende fotostudenter.

Jeg hadde kamera i vesken og fikk foreviget de første to timene med champagne og lykkelige ansikter.

For en kveld, det føles fortsatt litt rart at dagen er over, at lillesøster har reist hjem, at leiligheten er tom og kjolen hengt tilbake i skapet.

I’m said I wasn’t done, here’s more from Friday night. Look at all the happy faces!

 

7 kommentar to “some upscale nightclubs ban attendees from wearing trainers or jeans.”

  1. Du tar så stilige festbilder. Har høt at man skal snu kameraet på hodet kjapt, for å få den farge-effekten. Stemmer det?

  2. Så mange stilige bilder! :)

  3. bente said

    Gratulerer med endt skolegang og finfin utstilling! På fredag er det min tur :P

  4. sanna said

    Så utrolig fine bilder! Så flink du er!:)

Legg igjen en kommentar

