vil du være modell i en moteserie?

juni 6, 2011

Så da er mappekravene utlevert og jeg har en uke med eksamensjobbing foran meg. Det ble bokprosjekt, valgfritt tema, portfoliebilder og mote, det meste har jeg allerede i orden, men jeg skal ta en ny moteserie på fire bilder og i den forbindelse så trenger jeg modeller!

Julie Sande fra Team Models, november 2010.

Bildene tas utendørs i skogen i Bergen på dagtid på fredag. Jeg trenger to modeller, ta kontakt på mira.h.jakobsen@gmail.com om du liker å bevege deg foran kamera og har tid og lyst!

Litt inspirasjon:

Klyment.com, Elle Ribera.

My exam has started, the next seven days I’m going to be stuck editing and shooting like never before. I’m going to do a fashion shoot of four photos daytime Friday if anyone is interested in being infront of the camera. I need two models, e-mail me at mira.h.jakobsen@gmail.com if you are up for the challenge!

5 kommentar to “vil du være modell i en moteserie?”

  1. Pernille said

    Jeg kan godt stå modell for deg på torsdag! :) Har innlevering kl 12.30. Etter det er jeg fri som fuglen!

  2. Inger said

    ÅÅhh det har jeg virkelig lyst til men bor i Kristiansand og Stavanger! Si i fra om du noen gang trenger modeller i dette område. Elsker bildene dine og savner å jobbe sammen med en fotograf. :)

  3. siwlie said

    Folk som har jobbet som modell tidligere?

  4. dumt at det var i bergen ellers skulle jeg stilt opp :)

Legg igjen en kommentar

