thirteen vitamins are presently universally recognized.

juni 7, 2011

Eksamens-Mira. Mira som har fylt opp kjøleskapet med Cola Zero og kjøkkenskapet med billig kaffe, som har dekt sengen med papirer og mapper og skissebøker, som skriver post-it’s for hver dag i eksamensuken med alt som skal gjøres, som har lagt vekk maskaraen og tatt frem myke klær som ikke har blitt brukt siden sist eksamen. Innimellom kunne jeg ønske at eksamen var fem eller seks timer, over på en dag, gå inn i et rom og være ferdig når jeg går ut igjen, for en uke blir litt mye av denne krisetilstanden.

Men jeg gjør i alle fall det jeg kan for at uken skal gå så okei som mulig, jeg sto opp tidligere i morges for å få inn en treningsøkt før jeg begynte med arbeidet, jeg har handlet inn grønnsaker og lager salater i stedet for å fylle hodet med sukker, hører på alle råd om pauser og vitaminer og nok søvn.

Maybe this would be easier if it wasn’t a week, but a day or two.. gahh! I’ve put on my loose and comfy clothes, made seven post-it’s for the next seven days, made a mess of papers and books on my bed. But at least I’m taking care of myself through it all, making sure I get enough sleep, keep up my exercise routine and fill up with vegges and proteins instead of the sugar everyone seem to lean on through their exams. Hopefully it will do me some good! (If not, I always got coffee)

7 kommentar to “thirteen vitamins are presently universally recognized.”

  1. Off, eksamen-stress.. Lykke til!

  2. Trille said

    Så bra du ordner i forkant av eksamen. Er sikker på at dette går bra. Lykke til!

  3. Det er deilig noen ganger å kunne gjøre mye og vite at du får gjort mye, på en måte! hehe men masse lykke til!

  4. Linn said

    Skulle virkelig ønske vi hadde eksamen på skolen i noen få timer, ikke en hel uke med nerver!:p

Legg igjen en kommentar

