a very common kind of tremor is the chattering of teeth, usually induced by cold temperatures or by fear.

juni 10, 2011

Jeg skjelver fortsatt.
I bilen på vei hjem fra fotograferingen spiste jeg to sjokoladeboller bare fordi jeg var nødt til å ha noe å gjøre med hendene, jeg har ikke spist boller på over et halvt år og de var ikke gode engang. Jeg skjelver i brystet, i hjernen og knoklene, jeg skjelver i alt som kan skjelve og jeg er ikke sikker på hvorfor engang. Kanskje er det fordi jeg nettopp har hatt den siste fotograferingen jeg kommer til å ha i dette livet som fotostudent på NKF, kanskje er det fordi ingenting blir som jeg ser for meg at det skal bli i dagene før og jeg ikke vet om det er bra eller dårlig, kanskje er det fordi modellene var så flinke og frøys så mye og jeg må skjelve litt i takt med dem. Jeg vet ikke jeg. Ferdig er jeg. Se på fine Pernille mens jeg tar to timers time-out på café med verdens beste venn.

I’m still shaking. I started eating in the car on the way home just to have something to do with my hands, I wasn’t even hungry. Even my brain is shaking and I’m not even sure why, maybe because I just had the last shoot I’m ever going to have as a student at NKF, maybe because a shoot never turn out like I picture it in my head and I don’t know if that is a good thing or not, maybe because the models were freezing like crazy and now I feel like doing the same out of sympathy. I don’t know. Either way, the shoot is over, take a look at one of the shots from today while I take a time-out with my best friend and a chicken salad.

10 kommentar to “a very common kind of tremor is the chattering of teeth, usually induced by cold temperatures or by fear.”

  1. Monajenten said

    Helt nydelig! Vakkert bilde og vakker modell. Elsker stemningen.

  2. Åh, så fint! Flink modell og veldig flink fotograf! Gleder meg til å se flere av bildene :)

  3. Vakkert, vakkert bilde! :D Bildene dine er alltid så… ORDENTLIGE. Jeg mener…mange tar bilder som ser veldig wannabe ut, men dine bilder er virkelig like gode som man kan finne i hvilketsomhelst magasin. :) You got it!

  4. Linn said

    Kjempefint bilde! :D

  5. bente said

    Fantastisk bilde! Det er skummelt å være ferdig :) Har du forresten to facebook kontoer? Jeg tenkte å søke deg opp for å se om du hadde en foto-side på facebook og fikk opp to private profiler. Tenkte bare å varsle i tilfelle det er noen som utgir seg for å være deg :)

Legg igjen en kommentar

