an editorial is a feature with full-page photographs on a particular theme, designer or model.

juni 10, 2011

Nå er jeg på vei ut hit for å fotografere moteserien til eksamensmappen min, kroppen skjelver litt mer enn vanlig, hodet er fullt av poseringer. Vi snakkes!

I’m on my way to shoot the editorial for my exam, I’m so nervous. Talk to you soon!

5 kommentar to “an editorial is a feature with full-page photographs on a particular theme, designer or model.”

  1. Trille said

    Lykke, lykke til! Håper det blir every bit as beautiful as you want it to be. :)

  2. Catharina said

    Tok du tilfeldigvis bildene til moteserien i Langeskogen på onsdag? Jeg så deg på bussen opp til Bønes nå på onsdag (mener i hvert fall det var onsdag). Hadde tenkt å gå frem og hilse og fortelle hvor mye jeg liker bloggen din og bildene dine, men feiget ut. Vil at du skal vite at du er vanvittig flink!

    Hilsen Catharina

    • Jeg tok de i dag, i Langeskogen ja, men jeg var oppe der og kikket på onsdagen :) Så koselig at du syns det! Synd du ikke turte, men jeg setter minst like mye pris på at du sier det nå, så tusen takk! :)

  3. Lykke til :) Har tro på at det blir veldig vellykket. Håper du legger ut resultatet :D

Legg igjen en kommentar

