boredom is a condition characterized by perception of one’s environment as dull, tedious, and lacking in stimulation.

juni 11, 2011

Dagen har nådd et nytt nivå av kjedsomhet. Jeg finner stadigvekk småting som jeg ikke kan få gjort noe med før skolen åpner igjen klokken tolv i morgen og jeg blir egentlig bare sittende og se dumt på skjermen. Som om det hjelper meg. Jeg har dårlig tid på toppen av det hele.

Jeg er ikke den eneste som kjeder meg. Monstervalpen har bjeffet på det som er å bjeffe på, spist opp maten sin og sovet det hun trenger, hun ligger i sengen foran meg og ser på meg og sukker hvert tredje minutt, sånn i tilfelle jeg hadde glemt at det er veldig kjedelig å være monstervalp med monsterenergi når eieren har mappeuke og dårlig tid.

Hehe.
Nei, la oss lufte oss lille kjære monstervalp. Siden det er lørdag og det hele.

I’m bored out of my mind. There’s just so many small things I can’t do from home and right now I’m just looking into the screen and I’ve been repeating myself for hours. I’m not the only one who’s bored, haha, take a look at my very bored monster puppy.

10 kommentar to “boredom is a condition characterized by perception of one’s environment as dull, tedious, and lacking in stimulation.”

  1. Silje said

    Åhh jeg kjeder meg og. Hver eneste dag veksler jeg mellom å male i den nye leiligheten jeg skal flytte inn i, lete mer eller mindre uengasjert etter intervjuobjekter til eksamensoppgaven og å sjekke finn.no etter møbler 1000 ganger om dagen.

  2. Rebecca said

    Haha, utrolig søt monstervalp. Hvilken rase er det? :)

  3. Hihihih, jeg elsker hunden.

  4. AudM said

    Å uff. må bare si hvor mye jeg elsker bloggen din. først falt jeg for faktaene øverst. abt that, hvor finner du det? liksom random steder eller en spes side du klikker innpå? det er litt facinerende at det ofte har noe med innlegget å gjøre også..
    men såå begynte jeg å se på bildene. hater egenltig fotoblogger, men din…. ahm.. og så ble det mer og mer interessant å lese om skole osv, siden jeg går på media selv. og så nå leser jeg hele teksten også og gleder meg til oppdateringer. keep it up. og så er du så fin:):)

Legg igjen en kommentar

