much of the sweetness in licorice comes from glycyrrhizin, a compound sweeter than sugar.

juni 12, 2011

I dag har jeg bodd her. I et klasserom, foran en skjerm, i varm og tett luft.

Takket være Cola Zero har jeg overlevd. Og banandrops. Og lakris.

Men jeg har ikke bare revet meg i håret og pint meg gjennom timene, for jeg har også printet!

Å printe er alltid det beste, bilder er noe helt annet på print enn på skjerm, plutselig stemmer alt og er akkurat som det skal være, og det er akkurat det jeg trengte i dag. Nå er det tid for litt mer lakris!

bloglovin

I’ve spent the day at school today and got through it thanks to Cola Zero, hard candy and licorice. Printed my pictures today and I must say.. that’s the fun part. Everything fall in place when it comes out on print, nothing like what it looks like on the screen.

10 kommentar to “much of the sweetness in licorice comes from glycyrrhizin, a compound sweeter than sugar.”

  1. Stilig klasserom. Alle på imac – dåån :p

  2. Caroline said

    Bloggen din er så fin syns jeg, Mira. Bildene dine har alltid mye stemning i seg.
    .. Og jeg er en STOR lakris/pastillspiser jeg og!

Legg igjen en kommentar

