many photographers use portfolios to show their best work.

juni 13, 2011

Et til bilde fra fredagens motefotografering mens jeg skriver de siste ordene, kopierer de siste filene, printer de siste arkene, ferdiggjør mappen min fra side en til side åtti. Er ikke Pernille fin vel? Jovisst er hun!

One more photo from the fashion shoot last Friday while I’m working on the last details on my portfolio for tomorrow. Isn’t Pernille beautiful?

6 kommentar to “many photographers use portfolios to show their best work.”

  1. Hanne said

    Nydelig bilde! Du er virkelig utroliig flink, Mira :)

  2. Trille said

    Nydelig, Mira! :) Åh, som jeg skulle ønske jeg kunne sette meg ned og bla gjennom mappen din. Flink er du.
    Jeg føler virkelig med deg – slemme, udugelige, fæle, grusomme, grunne og horrible mennesket/menneskene som stjal bildet ditt.

  3. Monajenten said

    Helt nydelig Mira! Jeg har sagt det før og sier det igjen – du kommer til å nå langt! Har fortsatt lyst at du skal fotografere i bryllupet vårt…….:-)

Legg igjen en kommentar

