as of february, there were over 156 million public blogs in existence.

juni 14, 2011

Ganske fint å stå opp på siste dag av mappeeksamen og se på hjemmesidene til NKF at jeg er kåret til Årets Blogger!
Siden oktober ifjor har jeg jo blogget for skolen i tillegg til denne bloggen og snart er det og over. Litt trist. Om du lurer på hva jeg har blogget om studiehverdagen min så er det bare å kikke her.

En uke mappeeksamen er snart over.

– Jeg har skrevet hundrevis av post-it-lapper:

– Jeg har vært på locationhunt i skogen:

– Jeg har tilbrakt endel timer i dette klasserommet:

– Jeg har forsøkt å gi hode og kropp litt vitaminer nå og da:

– Jeg har hatt en motefotografering i nettopp skogen:

– Jeg har stirret inn i skjermen i minst femten timer i døgnet:

(Ja, jeg har firkantede øyne nå)

– Jeg har printet og printet og printet:

– Jeg har drukket usannsynlige store mengder Cola:

– Jeg har følt at jeg har vært på grensen til å drukne i arbeid:

– Jeg har hatt ei ved siden av meg til alle tider som ikke har hjulpet i det hele tatt:

(Heller det motsatte)

– Jeg har blitt frastjålet bildet mitt fra utstillingen:

(Jada, jeg har kommet over det nå)

– Jeg har ønsket meg en nødutgang eller vindu eller et svart hull i bakken:

Men fullført likevel. Snart. Snart.

I woke up to some good news today; I’m the blogger of the year at NKF! I’ve been blogging about my life as a photography student since last October in addtion to my personal blog and it’s a bit sad to know it’s soon over. All good things have to come to an end and so on, I guess? Well, here’s a recap of the last seven days of my exam in pictures!

5 kommentar to “as of february, there were over 156 million public blogs in existence.”

  1. Trille said

    Gratulerer! Tenker det er deilig å være deg akkurat nå!

  2. Gratulerer så mye. Virker som dere jobber skikkelig hardt og får et ordenlig resultat :) Surt at bildet ble stjålet, men du kan jo se på det som et kompliment om ikke annet.

  3. […] bodde foran skjermen i en uke, ble Årets Blogger hos NKF, var nervøs i hele kroppen og ble til slutt ferdig med hele […]

Legg igjen en kommentar

