it is controversial how far human speech is unique in that other animals also communicate with vocalizations.

juni 14, 2011

Mappe LEVERT.

Pulten min i klasserommet en time før innlevering. Yes, I’m a mess.

Mappen min, portfoliobilder, moteserie, kunstprosjekt, bokprosjekt. Alt printet ut og lagt i plast. Nå skal jeg bruke de neste tolv timene på å forberede meg til min muntlige presentasjon.

I’m done! With the portfolio at least. I’m a mess, just take a look at the desk, can’tNow I’m going to spend the next 12 hours preparing for my presentation on Thursday.

10 kommentar to “it is controversial how far human speech is unique in that other animals also communicate with vocalizations.”

  1. Elin said

    Mange fine bilder:) Du er flink:)

  2. Cecilie said

    Gratulerer med innlevering, du tar veldig fine fotografier =)

  3. Lene J said

    Ser kjempebra ut, du er flink! :)

  4. Gratulerer! Så mange fine bilder:D

  5. Siv said

    kjempefine bilder! du er utrulig flink:)
    Lurte litt på kva skal etter at du er ferdig på NKF?

Legg igjen en kommentar

