in russia, summer vacation starts on may 25.

juni 15, 2011

Lillesøster, en gang ifjor.
Å være ferdig med eksamen på torsdag betyr ikke bare å være ferdig med undervisning og skole, men det betyr også at jeg skal hjem. Seks timer etter eksamen tar jeg toget fra Bergen til Sørlandet, jeg pakker sommerkjolene i en bag, gleder meg til å se lillesøster, tar back-up av dette halvårets bilder, tømmer kjøleskapet, forbereder meg på å forlate leiligheten i noen uker. Fint å ha noe å se frem til rett etter de avgjørende førtifem minuttene.

I’m not only done with my exam on Thursday, but I’m also leaving Bergen for two weeks a few hours after my presentation. I’m going back home to visit my family, my little sister.. and to enjoy the summer a bit before I head back again. The picture is from last year when I had my little sister with me in the studio for a little fashion shoot.

Legg igjen en kommentar

