any test with important consequences for the individual test taker is referred to as a high-stakes test.

juni 16, 2011

Jeg er ferdig med eksamen!

Jeg feiret med hvitvin..

.. i solen med verdens beste klassevenner. Lykke!
Karakteren får vi ikke vite før neste uke, men jeg har gjort så godt jeg kan og har en fin følelse i magen, så jeg føler jeg har kunnet feire bittelitt i alle fall. Nå pakker jeg, for jeg reiser om få timer til Sørlandet med bag og monstervalp for å hvile ut hjemme hos mamman min.

My exam is over! I’ve been celebrating with a glass of white wine in the sun with some friends from my class. I wont get my grade until next week, but I have a good feeling about this. Now I’m packing my bag as I’m leaving for Kristiansand in a few hours to spend a week with my mom and the rest of the family.

6 kommentar to “any test with important consequences for the individual test taker is referred to as a high-stakes test.”

  1. Så bra! Antar du har sommerferie nå da? Hvem skal du se på Hove? :)

    • Tja, sommerferie og sommerferie.. må få meg jobb nå. Så to uker «ferie» og så er det tilbake til Bergen og stresse ;) Jeg gleder meg mest til Robyn på Hove! Bortsett fra det så tar jeg det som det kommer :)

  2. Anonym said

    gjett om mamman gleder seg!

  3. Hanne said

    Gratulerer! Tenker det er deilig å være ferdig :)

Legg igjen en kommentar

