in nepal saturday is last day of the week and is the only official weekly holiday.

juni 18, 2011

I dag satte vi oss i bilen, mamma og jeg, stefar og lillesøster, kjørte til Arendal med soltaket oppe, P3 i høytalerne.

Utstillingsåpning, hvitvin midt på dagen, det er ganske okei på en lørdag.

Jeg tok med meg noe hjem også jeg.

From our trip to Arendal and the art exhibition at Bomuldsfabriken. I had a glass of white wine in the middle of the day and brought with me a signed book home. A pretty good Saturday.

6 kommentar to “in nepal saturday is last day of the week and is the only official weekly holiday.”

  1. Oda said

    Arendal på en solskinnsdag? Nå ble jeg litt misunnelig.

  2. Mira, er du i Arendal nå? Jeg bor i Arendal, hadde vært en drøm å hilse på deg, hihi!

  3. åh, det så fint ut!

Legg igjen en kommentar

