to delay movement or action until the arrival or occurrence of; to await.

juni 20, 2011

Fra fotograferingen under eksamen, et av de som ikke ble levert.

I dag er jeg litt nervøs i hjertet.
I dag får jeg kanskje en sms – avsender «NKF». Inni sms’en står det en bokstav, en karakter, som skal si noe om hvor flink fotograf jeg er, hvor bra jeg har gjort det de siste to årene.
Så jeg drikker Cola Zero med isbiter til frokost, har krøpet opp i lillesøsters seng og satt på CSI New York på den store tven hennes. Sånn mens jeg venter.

Today I’m nervous, because today I might get a message from NKF with my grade. Might. And because of this I’m having Cola Zero with ice cubes for breakfast while I watch CSI New York on her huge television from her even bigger bed. While I wait, you know.

6 kommentar to “to delay movement or action until the arrival or occurrence of; to await.”

  1. Lykke til i dag! Kjempe fint bilde :)

  2. Myldretid said

    Lykke til!

    Så merkelig måte å få vite karakteren på forresten, aldri hørt om før!

  3. Kristine said

    SV: Jeg er et matvark og elsker søtt. I og med at jeg er opptatt av helse har det blitt til at jeg må finne sunnere varianter av det søte. Det finnes søtt og sunt :)
    Jeg må si du er utrolig flink til å ta bilder. Lykke til :)

Legg igjen en kommentar

