although it is widely claimed that man domesticated the wolf, man may not have taken such a proactive role in the process.

juni 24, 2011

Fordi hun slikker meg på føttene etter jeg har dusjet.
Fordi hun er den største divaen jeg kjenner til.
Fordi hun skyr vanndammer og går i ring rundt dem.
Fordi hun liker eieren vi møter på gaten bedre enn hunden.
Fordi hun blir liggende og se ut vinduet fra jeg går til jeg kommer tilbake.
Fordi hun alltid tigger selv om hun aldri får av meg.
Fordi jeg blir stoppet av fremmede som sier vi ligner.
Fordi hun helst sover i armkroken.
Fordi hun skjønner sin plass og velger nettopp min armkrok.
Fordi hun er verdens beste venn og jeg drar ingen steder uten henne.

Because she is the biggest diva of them all, because she can’t stand the rain and she likes the dog owner better than the dog itself, because people tell me we look just the same, because she wants to sleep close to someone at night and the person she choose is always me, because she’s the best friend in the world and I would never leave her.

7 kommentar to “although it is widely claimed that man domesticated the wolf, man may not have taken such a proactive role in the process.”

  1. Ida said

    Dersom du ikke har klipt deg, så hadde du virkelig kledd en sånn bob!

  2. Trille said

    FINT! Hund er virkelig det beste, jeg elsker min over alt på jord. Deilig å lese. <3

  3. Hilde said

    Søtinger! Og ja, det er sant, dere ligner :)

  4. Tina said

    Hunder er mennesket bestevenn !

  5. awww, hunder er så gode! kunne ikke forlatt teddy (vår hund) for alt i verden for han er den beste og hjelper å få tankene på andre ting når jeg trenger det, og det hjelper at han liksom bare er der òg. hunder kan være den beste venn en kan ha :) <3

  6. Nydelig bilder av dere begge to :) Likte det i farger best. Det er alltid så koselig når hund og eier ligner, slik som dere gjør. Fantastisk.

Legg igjen en kommentar

