leaving for hove.

juni 26, 2011

Hovefestivalen 2010.

Jeg er på vei til Hove! Jeg gleder meg til seks dager hvor jeg skal glemme alle bekymringer, bo i telt og drikke vin.
Forhåpentligvis får jeg blogget litt fra telefonen nå og da, vi sees kanskje der?

I’m on my way to the Hove festival! I look forward to six days of leaving all worries behind. Hopefully I will be able to blog from my phone, maybe I’ll see you there?

3 kommentar to “leaving for hove.”

  1. Trille said

    God tur. Kos fletta av deg!

  2. Ha det super duper gøy! Jeg skal på Fredag for å se deadmau5 :D gleder meg!

  3. Silje said

    Håper du får/har hatt en fantastisk opplevelse (avhengig av når du leser dette) ;p

Legg igjen en kommentar

