return; to come back.

juli 4, 2011

Jeg er tilbake!

Jeg fikk ikke blogget fra Hove, alle bildene fra festivalen ligger på engangskameraer som ikke er fremkalt ennå, men jeg er tilbake og tilbake til bloggingen. Så hei, jeg håper dere har hatt en like bra uke som jeg har hatt!

I’m back! Wasn’t able to blog from the Hove festival and all the pictures are still stuck in my disposable cameras, but I’m back and ready for more blogging. Hope you’ve all had just a good week as I have!

4 kommentar to “return; to come back.”

  1. Tonje said

    Velkommen tilbake! :) Bra du har kost deg.

  2. Drea said

    Herlige bilder! Hove var sikkert knall – var du på Kaizers? <3

Legg igjen en kommentar

