several manufacturers consider that a width of 150 cm is enough for three people in a tent.

juli 4, 2011

Åh, Hove.

De to bildene jeg fant på telefonen etterpå. Jeg var for opptatt med å ha det fint, å glemme leilighetskaoset, å få så mye som mulig ut av seks dager i telt.
Jeg har..
.. spist tunfisk rett ut av boksen til frokost og middag.
.. sovet i myk sovepose på enda mykere luftmadrass.
.. mimret tilbake til da jeg var tretten med Linkin Park.
.. mistet penger, fått teltet brutt opp og drikke stjålet.
.. holdt pusten i dusjen når vannet har vært for kaldt.
.. blitt solbrent på nesetippen og litt brunere på resten av meg.
.. stått helt foran under Robyn og hylt og ønsket at konserten aldri skulle ende.
.. møtt blogglesere og vært sjenert og kanskje litt stum.
.. løpt rundt i regnet med regnponcho og våte Dr. Martens.
.. tuslet rundt i campen i maxiskjørt og sandaler.
.. knust et par solbriller og ødelagt rammen på det andre.
.. drukket hvitvin og spist moreller på gresset.

Jeg har.. hatt det fint. Veldig fint egentlig. Nå er jeg forkjølet og mer blakk enn jeg burde være, men minnene fra Hove blir i alle fall bedre og bedre for hver dag som går. Det er fint å ha gode ting å tenke på når resten bare er rot.

It’s been six awesome days at the Hove festival. I’ve had tuna straight out of the can for breakfast and dinner, I’ve lost all my money, I’ve worn my maxi skirts and sunglasses, I’ve been in heaven at the Robyn concert, I’ve had white whine in the rain and I’ve met some of you guys (and been a bit shy).

9 kommentar to “several manufacturers consider that a width of 150 cm is enough for three people in a tent.”

  1. <3 skulle ønske jeg også var der!!!

  2. Guro :) said

    Teltet vårt ble også brutt opp og tyven(e) stjal kameraet mitt, en stor toalettmappe og noen øl :(

  3. åh skulle ønske jeg møtte deg der!! du virker så herlig :) Og for en fin liste, jeg var der bare en dag selv, men stakkars deg som ble stjålet ting fra! Jeg ble frastjålet penger også.. var bare glad det ikke var mobil eller kamera! hehe

  4. Marianne said

    Jeg bodde også på camp sør, beste campen ever!!! haha, var jeg som var dritings å gaula til deg på kaizers:P

  5. […] begynte med at jeg kom trøtt og sliten hjem fra Hovefestivalen som jeg mimret om så fort jeg var […]

Legg igjen en kommentar

