leaf vegetables are typically very high in phytochemicals such as vitamin C and K, carotenoids, lutein and folate.

juli 5, 2011

Det som er fint med å være hjemme igjen er grønnsakene i kjøleskapet, seng med dyne og puter, seriene som har blitt sendt mens jeg var borte, rene klær og vaskemaskin, å kunne sjekke e-posten når som helst.
Jeg savner Hove bittelitt, men det er fint å være her også. Med vegger og tak og dusj og belysning etter elleve.

Også litt rart også. For i går pakket jeg den første esken med tingene mine, i dag har jeg pakket flere, men det er esker som jeg ikke vet hvor jeg skal flytte når alle er ferdigpakket. Uroen sitter i magen, det eneste jeg vet er at jeg må finne et nytt sted fort fort fort, men det føles bra å i alle fall ha startet, pakket ned litt, ha noe å gjøre mens jeg venter på svar på annonser.

The best things of being home again is the veggies, the bed, the tv, the clean clothes and checking my e-mail anytime I want to. Yesterday I started packing my things in boxes, it feels weird to start the process of moving without anywhere to move to.

2 kommentar to “leaf vegetables are typically very high in phytochemicals such as vitamin C and K, carotenoids, lutein and folate.”

  1. loona said

    Håper det går bra med flyttingen din :) Jeg hater å flytte, det er så stress…men det er fint etterpå, når man er ferdig med alt^^

Legg igjen en kommentar

