strawberry pigment extract can be used as a natural acid/base indicator.

juli 6, 2011

I dag gikk jeg på butikken for å kjøpe jordbær, siden det er sol ute og alt.

Men så fant jeg bare monstre! Jordbærmonstre!

Og hele kurven var fylt av monstre! Ja, jeg har kanskje små hender, ja, det er kanskje helt vanlig, men fasinert ble jeg likevel. Litt som da jeg fant verdens største paprika.

I was on my way to buy strawberries today.. and this is what I found, monsters! My hands might not be that big, but the strawberries are huge, I promise you, and they remind of me of the time I found the biggest bell pepper known to man.

5 kommentar to “strawberry pigment extract can be used as a natural acid/base indicator.”

  1. Nøve said

    Haha, så gigantiske! Men det er jo de som er gøyest å spise.

  2. Loona said

    Jeg elsket virkelig den paprikaen^^ Jordbærene ser litt skumle ut*-*
    Vi fikk jordbær på jobb i går, de var ikke monsterjordbær, men det var noen jobbmonster som spiste de.

  3. Digg, jo større bær jo bedre ;)

Legg igjen en kommentar

