the first parks were deer parks, land set aside for hunting by royalty and the aristocracy in medieval times.

juli 7, 2011

Jeg hadde i alle fall to fine timer i parken i dag jeg:

Med ytrefilet oppskjært på et plastlokk. Jeg vet, jeg er så classy. (Stakkars mamma får frysninger når hun ser dette bildet, garantert)

De andre hadde pølse. Et mer tradisjonelt og praktisk valg.

Nå er det Cola Zero og skriving av mitt aller siste NKF-blogginnlegg. Som er litt trist, egentlig.

I had two hours in the park, I had a piece of grilled meat and the girls had hot dogs. Must say their choice were a bit more practical. Oh well.

2 kommentar to “the first parks were deer parks, land set aside for hunting by royalty and the aristocracy in medieval times.”

  1. Så kjempe koselig ut :)

Legg igjen en kommentar

