today the hall of a house is the space inside the front door through which the rooms are reached.

juli 11, 2011

Jeg har vært litt stille de siste to dagene – for jeg har brukt tiden min til å pakke i esker, bære dem inn i en bil og flytte første flyttelass inn i min nye bittelille leilighet.

Nå har jeg akkurat det jeg trenger her for å bo og leve her til resten flyttes om to uker. Og se her, her er min favorittdel av hele stedet; en superduperbred vinduskarm. En slik en som man kan sitte i, både jeg og monstervalpen og kanskje enda flere, en slik en som jeg skal innrede med hvite puter en dag.

Så her er jeg. I ny leilighet, en bitteliten en, med stort kjøkken og blå porselenvask på badet, med en stor gang med klesstativ og skohyller som gjør at jeg sier at jeg har et walk-in-closet selv om det er å lyve siden det bare er .. en helt vanlig gang.

Jeg tror jeg kan trives her. Virkelig trives.

I’ve been a bit quiet the past two days because I’ve spent my time moving some of my things to my new apartment – just enough to make sure I can live her the next two weeks until the final move is here. What I love most about my tiny, tiny apartment is the window – me, the monster puppy and my friends can all fit in there if we want to. And I keep saying I have a walk-in-closet since my hallway keeps all my shoes and clothes, doesn’t hurt to exaggerate a bit. I already love this place.

9 kommentar to “today the hall of a house is the space inside the front door through which the rooms are reached.”

  1. Valerie said

    Håper du poster flere bilder når du er ferdig innflyttet! Ser så koselig ut :)

  2. det så virkelig koselig ut! gratulerer (igjen, tror jeg? er ikke sikker) :D koseligere når det er lite, syns jeg.

  3. Gleder meg til å se mange bilder når du holder på/er kommet i orden! :D Genial vinduskant!

  4. Anonym said

    Så utrolig koselig leilighet. Misunner deg den vinduskarmen :) Glad det ordnet seg til slutt. Å stå leilighetsløs er lite moro.

  5. åh, gratulerer! elsket vinduskarmen din, du er heldiig.

  6. […] liker vinduet mitt. Jeg har skrevet det før, vist dere innsiden. Og her er er det jeg ser gjennom […]

Legg igjen en kommentar

