a carpal pad is found on the forelimb which is used for additional traction when stopping or descending a slope.

juli 12, 2011

Jeg tror kanskje monstervalpen liker seg i den nye leiligheten allerede. I dag våknet jeg til en labb slengt i ansiktet, til en valp som lå på ryggen i sengen blandt alle putene og drømte om nyåpnede skinkepakker, løping i gress uten bånd og små hunder i lekeslosskamp.
Og nå skal jeg dra henne ut av den myke dynen og ned i gamle leiligheten for å sortere resten av livet mitt. Ahh, the joy.

I think the monster puppy might like this place. Today I woke up with a paw in my face; the monster puppy were lying on her back in the bed, dreaming about ham, grass and other puppies.

4 kommentar to “a carpal pad is found on the forelimb which is used for additional traction when stopping or descending a slope.”

  1. Mie said

    Søte monstervalpen :)

    Skal du studere videre til høsten, eller har du andre spennendes planer?

  2. finfine hunden din, kjenner jeg smelter og blir skikkelig valpesugen hver gang jeg ser bilder av henne (eller andre hunder for den saks skyld. må virkelig ha èn snart. jeg må, skylder på at familiens store vil ha selskap av en ny en. fint med en som alltid er der også, da.) kos deg med flytting og sortering :)

Legg igjen en kommentar

