it was not until the invention of the electric telegraph in 1835 that the modern age of weather forecasting began.

juli 13, 2011

Jeg har ikke internettet i orden i den nye leiligheten, det forsvinner og kommer ikke tilbake til da jeg trenger det, jeg føler meg litt utenfor resten av verden, men Karl fikset og trikset litt i dag slik at jeg har en midlertidig løsning.
Og så dro vi i parken da.

Hei Karl!

Hei Mira og Sofie!

På butikken sa en mann at en dag med sol betyr at sju dager med regn følger. Vi lo av negativiteten..

.. helt til vi sjekket værmeldingen.

.. så da måtte vi grille kyllingpølsene litt ekstra lenge, gjøre dem litt ekstra svarte, bare fordi en engangsgrill snart vil drukne før vi rekker å tenne den på. Jeg vil at sommeren skal vare for alltid, helst.

There’s a few things still missing from my new apartment, like internet.. But today Karl made sure I have a temporary solution until I get everything under control. And then we went to the park to enjoy one of the last days with sun for while, the weather forecast isn’t really on our side this time.

2 kommentar to “it was not until the invention of the electric telegraph in 1835 that the modern age of weather forecasting began.”

  1. Meyermarken er så koselig. Fineste parken :)

Legg igjen en kommentar

