a couch is an item of furniture designed to seat more than one person and providing support for the back and arms.

juli 14, 2011

Jeg har litt mangler i den nye leiligheten. Som et bord å sette seg ned ved når man skal spise middag eller lese avisen, som sitteplass til mer enn meg selv og valpen, som en taklampe som gir lys når solen går ned og jeg ikke vil legge meg ennå.

Med denne stolen kunne jeg utvidet den jeg allerede har fra en sitteplass til minst tre, jeg kunne hatt minisofa og jeg kunne altså hatt besøk som jeg kunne henvist til noe annet enn sengen.

Med dette klaffebordet hadde jeg hatt plass til Mac’en min til vanlig og jeg kunne ha slått ut klaffen når jeg ville ha et sted å spise eller drikke teen min, jeg kunne lagt fra meg vanen med å spise stående eller å sjonglere tallerkenen i sengen.

Og med denne taklampen så kunne jeg ha sett monstervalpen selv om det er mørkt ute og derfor ikke skadet henne når jeg tusler rundt i rommet mitt med hundebein på gulvet som er veldig lett å snuble i.

My current IKEA-wishlist for the new apartment; a chair that makes the one I got into a couch, making room for more than one person (and one puppy) to sit down. A table to make sure I can sit down and eat my dinner instead of standing or trying to eat my food with manners in the bed. And the last thing would be a lamp that made sure I wouldn’t stumble and fall all over the monster puppy when it gets dark outside.

4 kommentar to “a couch is an item of furniture designed to seat more than one person and providing support for the back and arms.”

  1. polliani said

    veldig fin blogg :)

  2. Likte veldig godt stolen :) så praktisk og fin.

Legg igjen en kommentar

