the ponytail was a mandatory hairstyle for men in all european armies until the early 19th century.

juli 15, 2011

I dag har jeg hatt håret i strikk, jeg har hatt treningstøyet på og jeg fant aldri frem maskaraen da jeg våknet i dag. Jeg startet med en morgentur på fire kilometer med monstervalpen for så å gå opp og ned Fløien med Karl noen timer senere. Kjedelig og voksent på en fredag kanskje, men hey, jeg føler meg bra bra bra.

Today I never put on make-up and I left my hair in a ponytail, I never changed out of the pants I only wear to the gym. It’s been one of those days where you end up going for two long walks and it just feels.. great! Boring on a Friday afternoon maybe, but hey, I feel great.

6 kommentar to “the ponytail was a mandatory hairstyle for men in all european armies until the early 19th century.”

  1. føler meg ikke fullt så sprek som deg at the moment, men må gjøre noe med det. fort. føles bra når man er ferdig med det, synes hvertfall jeg :)

  2. Utrolig fin blogg :)

  3. Vi trenger slike dager i blant.
    Kos deg resten av helgen :)

Legg igjen en kommentar

