paper windows were economical and widely used in ancient china, korea and japan.

juli 16, 2011

Jeg liker vinduet mitt.
Jeg har skrevet det før, vist dere innsiden.
Og her er er det jeg ser gjennom det.

Jeg har blomster som stikker opp utenfor.
Et parkometer som har hengt seg opp.
Blå himmel på lørdager med tjueto grader.

Jeg tror jeg kan bli vant til dette.

I’ve told you how much I love my window and I’ve posted a picture of the inside of it here. Here’s what I see through it. Flowers and blue sky on a day like this. I can get used to it.

2 kommentar to “paper windows were economical and widely used in ancient china, korea and japan.”

Legg igjen en kommentar

