as fuel, hardwood is preferred over softwood because it creates less smoke and burns longer.

juli 17, 2011

Jeg likte dem ikke første gang jeg så dem og jeg syns de så ut som murstein i tre med stropper på.
Men. Nå liker jeg dem plutselig. Altså, jeg syns fortsatt at de ser ut som murstein, men kanskje liker jeg murstein på føttene og de koster ikke mer enn hundreogførtini kroner heller. Jeg tror jeg nesten vurderer å spise tunfisk og frosne grønnsaker i noen dager for at de blir mine.

At first I didn’t like them at all, they look like big pieces of wood with straps on them. But now, now I think I actually like them. I’m almost considering getting a pair and eating only tuna for a few days to cover the cost (which isn’t bad at all, about 26 dollars).

10 kommentar to “as fuel, hardwood is preferred over softwood because it creates less smoke and burns longer.”

  1. Tonje said

    Jeg selger mine sånne. Jeg er for høy over vristen. Meget kjedelig.

  2. Silje said

    Si meg, hvor mange par sko har du? :)
    Kan du stille opp alle på rekke og ta bilde av dem? Hehe

  3. Rart hvordan smaken forandrer seg! Husker at jeg haata wedges i starten, men så… ;)

  4. Renate said

    Så masse fint du har på bloggen din!

  5. marielle said

    Heheh føler det samme! De har en rar tiltrekningskraft. Styggpen..?

Legg igjen en kommentar

