the average human walking speed is about 5 kilometres per hour.

juli 17, 2011

Julie Sande – Team Models

Søndag.
Jeg har sovet lengre mye lengre enn jeg burde, jeg spiste fire ruter sjokolade i stedet for frokost. Men så tok jeg igjen alt ved å gå sju kilometer med monstervalpen for deretter å jobbe noen timer med bilder jeg burde ha jobbet med for lenge siden. Så her er fine Julie fra en gang tidlig i juni, sånn før jeg putter kroppen min under dynen igjen.

Sunday. I slept much longer than I should have. I had chocolate instead of a real breakfast. But then I made up for it by going for a 7 km walk with the monster puppy and working on some of the photo’s I should have worked on a long time ago. Here’s Julie from earlier this summer!

4 kommentar to “the average human walking speed is about 5 kilometres per hour.”

  1. Så fint. Litt sånn «powerwoman» over det.
    Svart/hvitt bilder er din greie asså, Mira. Blitt sykt flink på det!

  2. audmarlen said

    i like u

Legg igjen en kommentar

