the ones carrying the short variant of the gene period 3 are evening preference people.

juli 18, 2011

Å sitte i sengen med beina trukket opp fra gulvet, med skyr i den ene hånden og nye bloggposter på Bloglovin på skjermen = best.

God morgen!

Curled up in bed with skyr while reading new blog posts on Bloglovin = the best. Good morning!

12 kommentar to “the ones carrying the short variant of the gene period 3 are evening preference people.”

  1. Herlig bilde, og her så faktisk skyr godt ut! Men jeg får en klam og ubehagelig følelse hver gang jeg putter det i munnen.. eh

  2. audmarlen said

    liker best jordbæren jeg

  3. så enig! bloglovin + senga + lat dag = uslåelig kombinasjon : )

  4. Kristine said

    elsker skyr!!!!!!!!!!! :) Det er blitt mitt sunne kveldsmåltid som jeg får lov å kose meg med.

  5. It looks so delicious!!Nice pics!

  6. Høres ikke feil ut! Så fine bilder tu tar:) Skyr er digg!

Legg igjen en kommentar

