the «a.m.» shown on clock displays refers to the 12-hour period following the instant of midnight, not to the instant itself.

juli 20, 2011

Siden jeg i dag har gjort noe jeg burde ha gjort for veldig lenge siden, siden jeg har ordnet meg en ekstra harddisk som skal fylles opp av alle bildene jeg ikke vil miste, og mens jeg sitter her og rydder i filene så finner jeg bilder som disse, bilder som ikke bør forsvinne, bilder som fortjener å bli postet, en eller annen gang, og hva er vel ikke bedre enn akkurat nå, en natt rett før klokken tipper over til en ny dag.

While cleaning up in my files to do back-up I’ve found a few pictures I havn’t posted before, I think they deserve to be posted before I forget all about them again.

4 kommentar to “the «a.m.» shown on clock displays refers to the 12-hour period following the instant of midnight, not to the instant itself.”

  1. camilla said

    Du tar nydelige bilder!!!

  2. Hanne said

    Fine bilder, du er så flink :)

Legg igjen en kommentar

