the united states has seen an increase in popularity of bacon and bacon related recipes, dubbed «bacon mania».

juli 20, 2011

Jeg var ikke innom her i går, for når jeg først hadde litt tid etter å ha flyttet enda noen pappesker fra den gamle leiligheten og kastet unna tre bagasjerom med ting og kvittet meg med en ødelagt vaskemaskin og og og.. så satt jeg meg ned i sengen med et glass hvitvin med Karl i stedet (som er fantastisk som hjelper meg med denne tre uker lange flyttingen). Sånn selv om det var tirsdag.

Så i dag var det eggehviteomelett for å gjenopprette saltbalansen i kroppen. Nam!

Se hva jeg har i kjøkkenvinduet! Englene danser rundt når dampen fra stekeovnen når vinduet. Nå er det på tide å begynne å pakke ut litt fra alle de seks pappeskene som står i gangen, puuh.

I didn’t blog at all yesterday.. when I finally had a moment to relax I chose to have to white wine with Karl instead. Even though yesterday was a Tuesday. Oh well, time to do some damage control with an egg whites and lean bacon, yum!

4 kommentar to “the united states has seen an increase in popularity of bacon and bacon related recipes, dubbed «bacon mania».”

  1. Jenny said

    så søt engleuro, slik har jeg lyst :-) hvor har du kjøpt den ?

  2. Silje said

    Flytting er et styr! Er glad jeg er ferdig. Dessverre har jeg ikke råd til å gjøre leiligheten slik jeg vil ha den, så den virker veldig halvferdig. Men men, kanskje om noen måneder :)

    Gleder meg til å se bilde av rommene dine!

    • Blir gjerne slik! Har lyst til å ta over med et strøk maling her og der, men må nesten vente med det. Men vi får tenke på at vi blir ferdige på et eller annet tidspunkt ;) Bilder av rommet (og gang og kjøkken:P) kommer så fort jeg er på plass :D

Legg igjen en kommentar

